quarta-feira, 12 de agosto de 2009

Mais tweets da Miley

1-Listening to an Aunt @dollyparton classic "I will always love you" :)

2-I am in between happy and sad today. I'm happy because I love you. I'm sad because I can't get enough of you.

3-Drifting away to a better place while listening to "Comfortable". This song makes me cry everytime....

4-Why do I continue to torture myself?

5- @theartofdance haha I never realized how much I talk until this video! Haha! I didn't understand one word I said haha :)

6-I just ate so much I'm sweating crab.

7-Everything IS ok. Honestly. I can't change you're mind and your heart no longer belongs to me. Maybe YOU'RE the one pretending you're fine.


8-Opinions are like...... Everybody has one.

9-"You still give me a reason to sing. and even though your gone you're still all that i can see." - @tracecyrus that is exactly how I feel.

10-Good morning people! Doo da friggen doo LIFE IS SO GOOD :) I laughed so hard I literally threw up! Hahahahhahahahahaha

11-Jammin' to "Single Ladies" :) I'm lovin' life!

12-"Nothing hurts like losing, when you know I'm already gone. Except for the pain of choosin to hold on to long."

13- @shaywilliams89 when you've gone through all the she has and walk in to an arena with your head up high and they STILL chant your name??

14.Got to GA at 6 a.m. and now I'm at work. Let's just say I am very very sleepy.

Tradução:

1-Ouvindo um clássico da @dollyparton "I will always love you"

2-Eu estou feliz e triste hoje.Eu estou feliz porque eu te amo.Estou triste porque eu não posso ter o suficiente de você.

3-Resvalando para um lugar melhor enquanto escuto "confortáveis". Esta canção me faz chorar sempre ....

4-Porque eu continuo torturando eu mesma?

5-@ theartofdance haha Eu nunca percebi o quanto eu falo antes desse vídeo! Haha! Eu não entendi uma palavra do que eu disse haha:)

6-Eu comi tanto que estou suando muito!

7-Está tudo ok. Honestamente. Eu não posso mudar sua mente e seu coração já não me pertence. Talvez você é que você está fingindo.

8-Opiniões ...... Todo mundo tem uma.

9-"Você continua me dando uma razão para cantar.E ainda que você vá....você continua sendo tudo o que eu consigo ver."
@tracecyrus é exatamente assim que eu me sinto.

10-Bom dia pessoal!Doo da friggen doo A VIDA É TÃO BOA :) eu ri tanto que literalmente vomitei!Hahahahhahahahahaha

11-Jammin' para "Single Ladies" :) Estou amando a vida!

12-Nada dói como perder,como quando você sabe que eu já fui.Excepto para a dor de escolha para manter o tempo."

13-@ shaywilliams89 quando você passou por tudo o que ela tem e para caminhar em uma arena com a cabeça erguida e eles ainda cantam o seu nome?

14- Peguei a GA ás 6h da manhã e agora estou no trabalho. Vamos apenas dizer que estou com muito muito sono.

Sem comentários:

Enviar um comentário