quinta-feira, 13 de agosto de 2009

Mais tweets

1-Chelsea Lately said something nice about me. I think. Thank you. I think.

2- @johncmayer why r u closing your eyes on the open road? Sounds like a bad idea to me!

3- @carlychaikin and yet you make time to tweet! That's my girl :)

4-I was so sad today and Julie Ann (my director) showed me the beautiful art she's turned our movie into and it brought tears of joy. :)

5- @auntedi my little sister is the most beautiful baby girl in the entire world :) look at her eyes. she's so special :) you ALL are beautiful

6-"Love is a verb. Actions show more than words." - @iamhairbytena

7-I can't quit crying. I miss Tybee already.

8-Mileys tummy is not happy with her right now.

9-Last shoot day in Tybee. I don't think my heart can handle it.

10- @mandyyjirouxx "its like a tank top." Editing the video now bestie :) M and M is back giiiirl!

11- @yelyahwilliams shut up! He is my all time favorite! Deff. one of the sexiest men alive :)

12-Watching the entire 5th season of "Entourage". " I didn't sign you thinking you could act. I signed you cause you look like a movie star."

13-I do not have a new boyfriend in GA! I'd HATE for me to happy and make new friends! Stop accusing me of stuff! Its getting old people!

Tradução:

1-Chelsea disse algo bom sobre mim.Acho eu.Obrigada.Acho eu.

2- @johncmayer Porque você está fechando os seus olhos na estrada?Me parece uma má ideia!

3- @carlychaikin E você ainda tem tempo para o twitter!Essa é a minha garota :)

4-Eu estava tão triste hoje e a Julie Ann(minha diretora) me mostrou uma linda arte,ela está trabalhando no nosso filme e trouxe lágrimas de alegria.:)

5- @auntedi Minha irmã mais nova é a bebe mais bonita do mundo :) Olha para os olhos dela.
Ela é tão especial :) vocês todos são lindos

6-"O amor é um verbo.Acões mostram mais do que palavras."@iamhairbytena

7-Eu não posso sair chorando.Tybee já tenho saudades.

8-A barriga da Miley não está feliz agora.

9-Último dia em Tybee.Não acho que o meu coração aguenta isso.

10- @mandyyjirouxx "É como um tanque"Editando o video agora,o melhor :)
M e M estão de volta!

11- @yelyahwilliams Cala a boca!Ele é desde sempre o meu preferido!Deff.Um dos homens mais sexy vivo :)

12-Assistindo todo a 5a temporada de "Entourage". "Eu não assino pensando que você poderia agir. Assinei você porque você parece uma estrela de cinema."

13-Eu não tenho um namorado em GA.Eu tive ÓDIO de mim mesma e fiz novos amigos!Parem de me acusar dessas coisas!Isso está ficando velho pessoal!

Sem comentários:

Enviar um comentário